Bygninger

Skolens bygninger og faciliteter

Fynslund Skole er opbygget med en fløj til børnehaveklassen - 5. klasse - østfløjen. Udover klasselokaler indeholder østfløjen lokale til håndværk og design, lokaler til supplerende undervisning, personalerum og kontorer. 6. klasse holder til i vestfløjen, som udover klasselokaler indeholder naturfagslokale, musiklokale, billedkunstlokale og madkundskabslokale. Som forbindelse mellen de to fløje ligger biblioteket/pædagogisk læringscenter. På hems over biblioteket er der udstillings/arbejdsområde.

Gangarealet i østfløjen er indrettet med gruppeborde.

Børnene har adgang til ca. 85 IT-devices.

Skolen råder over Fynslundhallen i skoletiden og ved større arrangementer som skolefest og koncert- og udstillingsaften.

Rundt om skolen er et stort grønt område med boldbaner, atletikfaciliteter, beachvolley-bane, multibane mm.

Der er flere steder på skolens område legepladser med aktivitetsmuligheder for forskellige aldersgrupper.